sobota, 22 grudnia 2012

Coraz bliżej święta

Dobry wieczór wszystkim! :)

Wreszcie upragnione wolne! Jedenaście dni wolnego ^^ Święta, sylwester... To chyba moja ulubiona przerwa w roku! Tym razem jednak plany są ambitne i pod koniec wolnego mam zamiar się z nich przed wami rozliczyć. Po pierwsze, z okazji luzu nie zaniedbujemy planu systematycznej nauki. Po drugie, nadrabiamy zaległości z języka angielskiego i rosyjskiego, aby plan mógł wreszcie zacząć działać jak należy. Po trzecie, przygotowujemy kilka rzeczy na tegoż bloga jak np. banner itp. itd. i liczymy na zdobycie pierwszego czytelnika. I po czwarte i zarazem ostanie odpoczywamy!

Dobra, teraz trochę o ostatnim tygodniu. Wyjątkowo udało się zbytnio nie zaniedbać gitary i poczynić postępy. Chwyty barowe jeszcze nie wychodzą idealnie, ale już widać światełko w tunelu. Co do nauki szkolnej to po ostatnim "sprincie" trochę zwolniłem tępa (oczywiście nie zaniedbując planu systematyczności) i samopoczucie od razu skoczyło do góry. Do skoku samopoczucia przyczyniła się także pani X która po tygodniu nieobecności wreszcie wróciła do Polski. Na biurku (choinka jeszcze nie ubrana) czeka żeby go otworzyć pięknie zapakowany prezent od niej. Poziom samopoczucia dobija do górnej granicy.

Na sama koniec może jeszcze o kilku piosenkach świątecznych których się uczę. Pierwsze dwie to wspomniane już ostatnio "Dzisiaj w Betlejem" i :Jest taki dzień". Natomiast trzy nowe to "Przybieżeli do Betlejem", "Skrzypi wóz" i "Cicha noc" którą (uwaga! uwaga!) gram tzw. palcówką. O ile pierwsze dwie wychodzą mi już tak jakbym chciał to w trzech kolejnych czasem się jeszcze mylę, ale na wyeliminowanie tego zostało mi całe półtora dnia. Na koniec zamieszczam linki do chwytów z których uczyłem się wyżej wymienionych kolęd:
1."Dzisiaj w Betlejem" - http://teksty.wywrota.pl/26939-koledy-dzisiaj-w-betlejem.html
2.:Jest taki dzień" - http://teksty.wywrota.pl/18633-koledy-jest-taki-dzien-dzien-jedyny-w-ro.html
3."Przybieżeli do Betlejem" - http://www.gitaradlapoczatkujacych.pl/koledy-na-gitare.html
4."Skrzypi wóz" - http://www.spiewnik.fogi.pl/teksty/450,skrzypi_woz
5."Cicha noc" - http://www.gitaradlapoczatkujacych.pl/koledy-na-gitare.html

Nie składam wam jeszcze życzeń bo na to poświęcę oddzielnego posta. Wracam do ciepłego łóżka, ciepłej herbatki i dobrej książki. Zostawiam was z piosenką która idealnie wprowadza w świąteczny nastrój, a której w tym roku zabrakło w pewnej bardzo znanej reklamie:


Początkujący gitarzysta w niebieskich słuchawkach

PS. Po piątkowym koncercie kolęd, który co roku odbywa się w mojej szkole obiecałem sobie w duchu że za rok będę komuś akompaniował na gitarze. A co mi tam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz