wtorek, 13 listopada 2012

Słów kilka na dobry (??) początek

Przyznam się szczerze, nigdy nie prowadziłem żadnego bloga (ba! nawet żadnego nie czytałem regularnie) więc nie mam zielonego pojęcia jak zacząć... Kierując się zasadą że najlepsze są najprostsze rozwiązania zacznę od zwykłego:

Dzień dobry :)

Ufff... początek już za mną wiec teraz powinno pójść z górki.  Na początek trochę o mnie. Kim jestem i dlaczego zakładam bloga ?? Mam 16 lat i ... i nie powiem wam jak się nazywam bo anonimowość dodaje mi odwagi ,a przede wszystkim pozwala być w 100% szczerym. Dla ułatwienia nazwę się panem X/Początkującym gitarzystą w niebieskich słuchawkach  i jeśli chcecie możecie mnie tak nazywać. Co jeszcze powinniście o mnie wiedzieć ?? Z ważnych informacji pozostało tylko to że od jakiegoś czasu usilnie próbuję nauczyć się grać na gitarze z bardzo miernym skutkiem. I tak o to przez przypadek odpowiedziałem na drugą część pytania, bo to właśnie przez irytację brakiem postępów w grze poczułem potrzebę przelania na coś swoich emocji i tak się składa że na tego bloga padło. Na koniec zostało jeszcze jedno podstawowe pytanie: O czym będzie ten blog ?? Przede wszystkim będzie on o moich zmaganiach z gitarą, ale zapewne przy okazji poruszę tutaj kilka tematów ze mną powiązanych.

W ten o to sposób przebrnąłem przez pierwszy wpis. Mam nadzieję że nie jest totalnie beznadziejnie i nie zjecie mnie na dzień dobry. Ja już znikam, ale zostawiam was z jednym z moich ulubionych kawałków w głośnikach.

Trzymajcie się i do napisania :) 
Początkujący gitarzysta w niebieskich słuchawkach 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz